Kızlar selam. 33+2 haftalığım. Deprem bölgesindeyim eşim havam değişsin diye İstanbul’a gidelim bir haftalığına diyor. Doktoruma sordum uçak yolculuğu yapmamda bi sakınca var mı diye o da tabiki riskli kendin riski göze alıyorsan binebilirsin dedi. Kararsızm kaldım 36. Haftaya kadar da raporsuz uçulabiliyor. Sizler bu haftada uçak yolculuğu yaptınız mı bu arada 1 saat falan mesafe uzun da değil. Bide bebeğim doğum pozisyonunda acaba diyorum onun da mı etkisi var risk oluşturmasın da