Gmznrvrl çok geçmiş olsun, benim bugün 3. Günüm, hamileligimin başından beri hep bel ağrısı yaşadım dikisten sonra garip bir şekilde bel ağrım geçti ama sağ kasigimda bir ağrı var onun da gazdan kaynaklandığını düşünüyorum, genelde bir kaç gün içinde ağrıların hafifledigini hatta kısa sürede geçtiğini söylemişti doktorum ama 1 hafta uzun bir süre gibi geldi, bence doktorunuza danışmanızda fayda var.