Ayssee20 Merhabalar üç gündür baş ağrım geçmiyor ve ben 16 haftalik 5 günlük gebeyim doktorumu aradim sekreteri çıktı ağrı kesici serum vurdurabilirsin dedi zarari varmidir vurduran varmı kizlar yardim edin nolur cok agrim var.
Ebrudemirtas Ayssee20 kendi doktorun demiş zararı olsa neden desin doktorunuza güvenin buraya değil. Ben kaç kere taktım. Zaten parol serum veriyorlar.
Ayssee20 Ebrudemirtas doktorumun yanındaki sekreteri dedi yani çok guvenemddim korkuyorum bişi oluverir diye doktorla konuşsam biraz rahatlardim belki
m_k34 Ayssee20 evet benimde baş ağrım vardı yatıyordum hastanede hap istemiştim serum getirdiler parol oluyor zaten oda gebelerde