defneemom Ebrarayna ileri gidiyorlardır benim kızımda 22+4te 532 gramdi 2 hafta ileri geri olması normal
Htckbra0716 25+1 de gittim 771 gram dedi doktorumuz . Bugün 25+5 reyiz 🥰 Sizce nasıl bizim kilonuz tecrübeli annelerimz
Minikmucizemmm26 Mutlulukkk 2 hafta sonra kontrol var çok merak ediyorum her seferin de iyi mi uzamış mi kilosu ne doktorun yanına girince bebeğime bakmaktan soracaklarimi unutuyorum doktor ne söylerse onunla kalıyoruz 😂😂 elimden gelse ultrason cihazını eve getiricem😂😂
Serap32 Sib2669 bugün kontrolümüz vardı 35+5 3200 kilosu 52 cm boyu uzun boylu olucak dedi Dr 3. Gebeliğim diğerleri tombisti bu nasıl olucak bakalim
Ftmnr_35 Serap32 benimde 35+4 de 3.500 kg ya yakın dedi doktor. Önde gidiyor dedi. Boyu da uzun olacak dedi. Vitamini kesti. İmom içiyordum. Acaba kaç kg doğuracağım🤷😄🌸
CmreKsidar Sib2669 bugün 35 haftalık olduk dün kontrolde 3000 çıktı kilosu ama korkuyorum. Şekerden mi kilolu yoksa normal mi daha da kilo alırsa normal doğurmazsam diye aşağı yukarı olabilir dedi ama bilmiyorum