Canim kızlar önce ki postlarımı bilenler bilir şimdi size birsey sormak istiyorum
1 mart beta hcg 40,1 + ultrason ile muane edildim 4+4 günlük. Olduğunu söylediler
4 mart hcg değerim 48,14
Neden bu kadar yavaş ilerliyor sağlıksız gebelik mi.? Eğer böyle bisey olsaydı ultrason ile bakıldığında doktorum söylerdi değil mi birde kan aldılar başka testler yapıldı bir skntı yok denildi.?