Bugün 40+0 olduk hiçbir doğum belirtim yok.Ama az önce lavaboda sümüksü uzayan hafif pembe ve kahverengili akıntı geldi peceteye.İlk gebeliğimde hiç görmemiştim.Bu ikinci gebeliğim denk geldm.Tam olarak nişan mı onu da bilemiyorum.sizce nişan mıdır ve nişansa tahmini doğum ne zaman başlar 😌