Gulcinnnn0 11+6 dayım dün çok kustum sabah çok sıvı kahverengi su geldi doktor kırmızı kan gelmeden gelme dedi ne yapmalıyım başına gelen varmı normal mi bir ay önce de tekrar koyu kıvamlı gelmişti
Aydan09 Gulcinnnn0 canm benim benim 7ataxankanamavar gitmediyim doktorda kalmadi kahverengi kanamam iyi birsey icndeki kalanlarikio pembe kirmizi olrsa git
Gulcinnnn0 Aydan09 istifra etmekten mi zorlandı acaba bilmiyorum yine olmuştu böyle gitmiştim hemen kırmızı olmadan gelme dedi ama stres oluyor yinede bir düşüğüm oldu önceden
Aydan09 Gulcinnnn0 benm kanamam cok kotu ustelik ic kanamada var ben guclu olmaya calisiyormsa sende olursa moralin nasl olursa bebege yansir unutma moralini yuksek tut düşük degil o kirmizi kanama olrsa karnina sanci girerse korkk endiselencek bsey yok suan kahverengi akinti icinde kalanlardir cikiyor
Betulaa Gulcinnnn0 normal acile gidin baktırın böyle acaba diye düşünüp korkmaktan daha iyi. Doktorlar bizim stresimizi anlamıyor bazen
Betulaa Gulcinnnn0 derse desin mecbur bakacak , ben de bebek güçsüz kıpırdıyor diye gittim kıpırdamadan yeterli dediler ama hem ultrason hem nst ye aldılar mecburlar sonuçta. Yine korkarsam yine giderim varsın gerek yoktu desinler
Gulcinnnn0 Gittim doktora kırmızıya döndü kanama ve çoğaldı bebek sağlıklı kanama görünmüyor dedi elhamdülillah progestana devam et dedi ama yinede korkuyorum kızlar