Hamile_Teacher 11+1 im bende doktorum sadece folik asit ve mide bulantısı hapı verdi. Mide bulantım çok olduğundan ve çok da duygusal bir insan olmadığımdan şimdilik içimde bir his yok diyebilirim. Eşim de bende sevinemiyoruz çünkü eşim halime daha çok acımakla meşgul. Sen iyi ol da bi kutlayalım diyor bu iki gündür biraz daha iyiyim şükür , bu yüzden akşam yemeğe dışarı çıkacağız. Eşim normalde de ilgili bir hayat arkadaşı mükemmel bir babadır. Aynı şekilde devam bizde. İlişki konusu da doktor birşey demedi ama benim çok halim olmadığından ve enfeksiyonum olduğundan dikkatli ve seyrek bir şekilde devam ediyor şuan