Sibel_72 Kızlar sabah 2 tane akşam 2 tane fitil olarak kullanıyorum kahverengi leke görüyorum arada ama artık giyecek çamaşırım kalmadı onuda geçtim afedersiniz artık kokuyor o yüzden dedim bir kaç gün ağızdan alayım sorun olur mu doktor fitil demişti
tubimom Sibel_72 yok olmuyor aynı şey zaten 2 tane çok değil mi ben birer tane içiyorum eğer yan etkisi çoksa fitil şeklinde kullanmak daha iyi diyorlar ama ben sevmiyorum fitil olayını
GeriCekilmeKorunmaDegill Sibel_72 ağızdan alma doktorun ne demısse o sekılde al agızdan alınca yan etkisi cok fazla oluyo bende 2. gebeliğim igne ve progestan 6 ay kullandım . size tavsıyem doktor ne demısse onsekılde alın
asel_asl Sibel_72 fitil olarak daha etkili canım bende günde 4 tane kullanıyordum lekelenmelerden dolayı. Kullandıktan sonra havlu peçete koyuyordun 2 kat her tuvalete gittiğimde de değiştiriyordum o zaman hem çamaşırım kirlenmiyordu hem daha hijyenik oluyordu. Tavsiye ederim. 2 kat az gelirse 3 kat yap koy. Normal tuvalet kağıtları eriyor parçalanıyor ama havlu peçete öyle olmuyor. Doktorun ilacı bıraktırana kadar hiç aksatma
Paramedik16 Sibel_72 canım düzenli ve zamanında kullan ben hamileliğimin başından sonuna kadar aynı şekilde kullandım fitil koyduğum zamanlarda pet koyuyordum yani öyle çözüm bulmuştum şükür bi sorun yaşamadım kimisi hava almalı filan diyor ama ben öyle yapmıştım
symabskrt Neden öyle alıyorsunuz düşük tehlikesi mi var? İlk başlarda bende fitil olarak yapamiyordum ağızdan alıyordum tabi fitilini etkisi daha çok Muş ama sizin dozunuz yüksek bence ağızdan da alabilirsiniz
Sibel_72 symabskrt düşük tehlikem var pazartesi kanamadan hastaneye yatırıldım bilmiyorum ya çok kötü koku yapıyor idrara sık çıkmaktan belki o yüzden olabilir
Sibel_72 GeriCekilmeKorunmaDegill iğne bende kullanıyorum günlük ama fitil alınca çok kötü yapıyor ya midem bulandırıyor
Sibel_72 asel_asl inan tuvaleten çıkmıyorum artık midem kaldırmıyor neyse fitil daha iyi biliyorum akşam alacağım