PelinE Kızlar ne yazık ki doğuma 1 gün kala grip oldum pazartesi doğumum var öksürük ve arada burun akıntım oluyor sizce doğuma alırlar mı ? Bu arada doğum sezaryen olucak ?
deletedmom6295 PelinE panik yok hemen birilerini kasaba yollayın kemik aldırın. 3-4 saat kaynatın özü çıksın limon sıkıp bol bol için. öksürüğü de gribi de kesecektir. acil şifalar diliyorum