Sabah aç karnına kalktım lavaboya falan çıkmadan şekeri mi ölçtüm 111 çıktı sonra bi lavaboya girdim geldim bir daha bi ölçeyim dedim 81 çıktı anlamadım ben yani ne bu 🥺 şeker ölçüm cihazım mı yanlış acaba ilk orta parmağımdan aldım sonraki işaret parmağım iki gün hastanede kaldığımda da hemşire hep işaret parmağımdan alıyordu doğrusu sonraki ölçtüğüm sanırım🥹🫶🏼