momlife_7 şöyle ben yaklaşık 1 aydır takip altındayım ilk gebelik şekeri tanısı konuldu sonra bir hafta evde ölçtüm sadece sabah aç karnına ve kahvaltıdan 1 saat sonra ölçüyordum 1 haftalık sonuçlarla gittiğimde doktorum ilk kan tahliline göre düşüş olduğunu ama yinede bundan sonra her yemekten 1 saat sonra ölçmem gerektiğini söyledi.
Şimdi 3 haftadır düzenli her yemekten 1 saat sonra ölçüyorum. Dünde kontrolüm vardı bu arada direkt kadın doğum doktoruyla ilerliyorum yani dahiliye vs yönlendirmedi. Dünde çok şükür bebeğin şekerden etkilenmediğini , ee benim kilomda 3 aydır sabit olduğundan cihazın bozuk olabilme ihtimalini söyledi. Bende bugün yeni cihazla ölçücem her iki cihazda da farklılık varsa ki bence olacak çünkü şekerim 200 bile çıkıyor dikkat etmeme rağmen ama doktor bu değerlerle bebeğin ve senin sorunlu olman gerekiyordu diyor sorun dediğim beneğin suyunun azalması vs veya ani kilo artışı gibi yani özet olarak ben cihazı başkasından ödünç aldım sanırım bozuk bakalım bugün kendime kesin tanı koyucam 😀