Tiiffany Elifff7272 Belli olmaz bazısında gozukuyor bazısında gözükmüyor bence 7.haftada gidin derim hem kese hem kalp atısını beraber gorursunuz. Tekrar gitmenize gerek kalmaz Benımde 7.haftada gozukmusu
ogrencianne35 Elifff7272 6 haftalikti kese göründü boştu çok ağlamıştım 1 hafta sonra gittim 7 haftalikti kalp atışı da duyuldu boş gebelik diye çok üzülmüştük hatta
AsyaCngz55 Elifff7272 kalp atışı ve bebeği görmek için 8. Haftaya kadar yolu var canım endişelenme. Bir hafta geçsin üstünden öyle git istersen garanti olsunn
Hatice4463 Aynen bende 6. haftadayım kese var ama kalp atışı daha yok dedi bekliyoruz hepimiz hayırlı haberler alalım inşallah 🙏
ogrencianne35 Elifff7272 zaten şimdi gidiceksiniz keseyi görecek sonra da kalp atışı çağırır büyük ihtimal ama 6.hafta da kalp atışı duyanda duydum