ilkanneyim06 Kızlar dün doğumumu yaptım şükür ama gaz çıkartamıyorum perişan oldum yeri çok acıyo karnımın yine kalkıp yürüyorum ediyorum ama çişimi yaparken bile karnım kasım kasım kasılıyo ne yapıcam ben iki lokma bisey yiyemedim
Zeynep_alya ilkanneyim06 geçmiş olsun canm bol su içmek ve yürümek dışında birsey fayda etmiyor diye biliyorum ben
Ada-Uras-Asya ilkanneyim06 kayısı hoşafı kayısı suyu iç mutlaka inş çıkarırsın yoksa zor iyileşiyor insan
Katip ilkanneyim06 hayırlı olsun gözünüz aydın. Ilık su için ama kaynamis su yani. Biraz sıcaklığı belli olacak sekilde
ilkanneyim06 Katip Çokk teşekkür ederim nasılsınız bebeğiniz nasıl bugün hastaneden çıkıcaz inşallah zor geçti benim doğumum ne yalan söyleyim
Katip ilkanneyim06 geçmiş olsun neden zor geçti? Şükür iyiyiz alismaya çalışıyoruz yeni düzenimize bizde
ilkanneyim06 Katip yani doğum sonrası özelliklr çok zordu yine kalktım yürüdüm ama gelin bide bana sorun özgül hocadan memnun kaldım yinede birazdan çıkış işlemlerimiz olacak bende yeni hayatıma adapte olmaya calısıyorum
ipekmom_ ilkanneyim06 bikaç kişide okumuştum ayaklarının altına sıcak su torbası koymuşlar rahatlatmış bi dene istersen canım
Katip ilkanneyim06 illaki ameliyat olmuş oluyoruz zor oluyor kalkmak oturmak ama yavaş yavaş toparliyor insan. Bol su içmeye çalışın baş ağrısı oluyor yoksa
Katip ilkanneyim06 evet serum çok takılıyor daha sonra ağrı kesici vuruyorlar. Hastane de ağrı bir şekilde gideriliyor ama ev daha önemli. Evde bol bol su içmeye bakın. Etrafa su şişeleri koyun gördüğünüz yerde bir iki yudum aklınıza gelir alırsiniz
Katip ilkanneyim06 hemen olmuyor o. Çok katı beslenmeyin. Ben biraz sıkıntılıyım o konuda. İlk zamanlar fena değildi ama şu an iki günde falan anca oluyor. Kabız olmamak gerekiyor iç dikişler acisindan
ilkanneyim06 Katip Bugün kontrolümüz vardı sabah 9.30 ta gittik sarılık çıktı çok canım sıkıldı yatıcakmış bebeğim sizde bir sey yok değil mi
Katip ilkanneyim06 hastanedeyken bizde hafif sarılık başlamıştı. Eve çıkınca daha belirgin bir hale geldi. 6. Gün muayeneye gitmiştik biz. Kan da sarılık değerine baktı doktor sarılık çıktı ama yatış vs yapmadık. 9. Gün tekrar gittik sarılık geçmişti
Katip ilkanneyim06 canınızı sıkmayın sarılık geçici bir durum. Bebegi bolca emzirmeye çalışın. Sanırım mama desteği de verebiliyorlar tam bilmiyorum da doktor daha iyi yonlendirir