Busra-10- ben şehir hastanesine gidiyorum başından beri gezmedigim doktor kalmadı diyebilirim orda ve en memnun kaldığım iki kişi Mehmet ve Tuğba keçeci oğlu çifti oldu . Mehmet bey eşin de muayene ye girmesine müsaade ediyor ve güler yüzlü esprili biri bana göre. Detaylıya da iki kez şehir hastanesinde girdim fakat ondan çok memnun kaldığımı söyleyemem