Kızlar merhaba doğumumuza az bi zaman kaldı hayırlısıyla hastane de ve eve gelenlere dağıtmak için metal kutuda çikolata yaptırmak istiyorum üzerinde ismi yazan Ankara da yaptırdığınız beğendiğiniz bi yer var mı gidip almak istiyorum çünkü 30-40₺ kargo ücreti çıkıyor internetten yaptırırsam. Şimdiden teşekkür ederim🌸