Nurr_00 Merhaba hanımlar ben 8 haftalık gebeyim ve 1 haftadır vajina kaşıntısı beraberinde peçete gibi akıntı var bunun için doktora gitmedim bu konuda bana öneriniz varmı yada bunu yaşayan oldu mu?
Ecemsuakpolat_ Nurr_00 su içmen ve yoğurt tükem çok aık geçirir sirkeyi de pamuğa sürüp silenilirsin mantar enfeksiyonu olmuşsun sanırım gebelikte sık sık oluyor
1busra-5 Nurr_00 cnm ben olmuştum mantar enfeksiyonu oluyor malesef bende senin gibi 8 10 haftaliken olmuştum sirkeli su ile yıka sürekli vajinani Peçete islak mendil degirme bol su iç ve travozol krem vermişti doktor bana az az sürmem için 3 4 günde geçmişti
gozdetrhn Nurr_00 mantar olmuşsunuz fitil ve kremle geçecektir doktorunuz verir zaten onun dışında ev yapımı yoğurt ve bol su tüketin çok iyi geliyor
Eddiee Doktor böyle bişey olursa hemen gel dedi içeriye iltihap olmasın dedi. Canım sen de randevu alabilirsen ilerlemeden git mikrobik bişey olabilir bebeği etkilemesin