sinifcianne Kızlar dün doğum yaptım bebeğim iyiydi ama bebım kan grubumdan olmadıgı için sarılıgı bi anda yükselmiş ve yoğunbakıma aldılar yavrumu? Halbukı hep emzırdım ve sürekli uyumuyodu da sanki özel hastaneler bunu para için yapıyo olabılır mı
bhdrrabia sinifcianne özel hastanelerden herşey beklenir yeri geliyo devlet bile para almak şçin gereksiz bir sürü şey yapıyo
deletedmom351 sinifcianne Sarılık hemen geçen bir şey değil Doğumdan 1 hafta sonrada olan bir şey değeri kaç bilmiyorum ama emzirseniz de geçmesi biraz sürebilir o yüzden paradan dolayı gibi gelmiyor bana