Malum herşeyde fiyat artığı gibi bizim şansımıza bebek arabalarıda çok yükseldi.. cybex yada bugaboo istiyordum aşırı yuksek geldi fiyatları… kanz xgo plus aldık. Çok araştırdım gercekten ve yorumları hep çok iyiydi ,, henüz kullanmaya başlamadık allah sağlıkla kullanmayı nasıp etsin gercekten beğenerek aldık internetten bakabilirsiniz … 🥰