Any123 Merhabalar,34 hafta gebeyim ama bebeğin gelişimi 2hafta ilerden gidiyormuş 36 haftalık kilosundaymiş şekerden şüphe ediyorlar ama ben kan verdiğimde normal çıkıyor değerim benim gibi olan anneler var mı acaba ?
yagizegemom Any123 kilosu kaç canım? Banada 32. Haftada bi hafta önden gidiyor dedi 35 de herşey normal dedi
Binnur-cam Any123 bende 33+4 oldum 30 31 haftamdan beri 1 hafta önden gidiyor bebek dedi doktorum ama sorun olucak birşey değil işimize gelir erken doğum riskin var zaten dedi .. Benimde şekerde falan birşey yok iyi cıkıyo sonuçlarım sadece doğuma kadar biraz dikkat et makarna pilav azalt bebek en fazla 3.200 3.500 kilo olsun fazlası olmasın normal doğum olucak inşallah seni zorlar fazlası dedi .
Meltemm30 Any123 benimde bebeğim 2 hafta önde 32 haftalıkken 2.500 dü kilosu İlk gebeliğim dede oğlum büyüktü karnımda ırsi birşey dedi şeker felan yok İçinizi ferah tutun
HcrHcr Any123 Benim de hep 2 hafta öndeydi ama 35’den sonra haftasıyla uyumlu ilerlemeye başladı. 25-34. Haftalar arası böyle bir ilerde olma, şeker, su fazlalığı gibi problemler oluşabiliyor ama bir kısmı kendiliğinden düzeliyor.
Any123 Şuan 2570 ama 34 değil 36 haftaya uyumlu dediler 2hafta sonra tekrar çağırdı duruma göre bakacaz doğuma alabilirim dedi çok üzülüyorum neden böyle oldu herşey iyi gidiyor du
Aybuke37 Any123 bunu anlamıyorum gelişim tamamlandığında doğmak isterse kendisi sinyalleri çakar, neden müdahale etmelerine izin veriyorsunuz? 1 2 hafta içeriden gelmenin ne gibi bir sorunu olabilir? Aksine…
Any123 yagizegemom erkekler böyle sanırım 😄 normalse niye acaba gözümü korkuttular ya sizin normal mi sezeryan mi olucak belli oldu mu günü acaba
yagizegemom Any123 normal görünüyor benim canım 37 de çatı muayenesi yapacak valla bende anlamadım buradaki postlarda görüyorum o haftalarda olan bebeklerin kilosu bu civarlarda zaten
Any123 Aybuke37 bende dedim ama işte bebeğin şekeri olabilir dedi bende olması gerekmiyor mu şekerin ki onada geçmesi için 3kere açlık tokluk kan şekeri mi aldildim bişey çıkmadı zaten benimde 2ci gebeliğim ilk sezeryan buda sezeryan olacak ama işte insanın Moralı bozuluyor böyle olduğunda şekeri kestim bi süre ne olur ne olmaz diye
Any123 yagizegemom peki bebeğin hareketleri nasıl benim çok aktif değil çok miskin acaba büyüğün den mi
yagizegemom Any123 sağol canım🤍 bide karnım yumuşamıştı 34. Haftamda hala aynı sende oldu mu böyle bişey
Any123 yagizegemom göbek deligim aşağıda şuan cok göremiyorum😄 bazen kasılıyor benim çok yumuşak değil
Any123 Meltemm30 ilk gebeliğim de şansa kızım küçük doğdu ☺️ 2420 idi 38de doğmuştu bunda bi tuhaf anlamadım
Esma1993 Any123 sekeriniz varsa eger bebegin suyudunu da artirir dr sorun suyu nasil diye fazla oldugunda erken dogum olabiliyor onun disinda suyu normalse erken almak istemesi sacma cunku genetik de olabiliyor uzunsaniz ya da bebekliginiz de sizde kiloluysaniz bebek geni sizden aliyor sonucta bana sacma geldi erken almak istemesi