Aynenkanka Öncelikle ben tuzla devlet hastanesine gittim orada bana bebeğimin iki hafta önden gittiğini sekiz santimlik miyom olduğunu ve Perinatolojiden randevu almam gerektiğini söylediler Zeynep Kamil Perinatolojiye gittim seni niye buraya gönderdiler senin ve bebeğinin hiçbir sağlık problemi yok miyom herkeste olabilir ve çocuğun bir hafta ya da iki hafta önden gitmesi çok sorun teşkil etmiyor biz bunu riskli kabul etmiyoruz dedi bana sadece şeker yüklemesi yapıp yapmadığımı sordu yapmadığımı söyledim ,hemen elime bir tane kağıt verdi bu diyet listesine uygula dedi gelmeden Üç gün öncesinde bu diyeti uygulayacaksın dedi,Saat 9:00’a kadar gelmemi açlık kanını vermem gerektiğini söyledi, Kan şeker sonucu çıktığında yanında bir bardak olsun ve bu bardakta şeker çözüldükten sonra içmem gerektiğini söylediler ,hatta Eğer yapabilirsem bu kağıdı size atıcam,O yüzden benim de kafam çok karıştı ne yapacağımı net olarak bilemedim çünkü normal bir kadın doğuma gitmiş olsaydım yine bu kağıdı verecekler miydi elime yoksa Perinatoloji bölümünün farklı bir diyet listesi ya da şeker yüklemesi mi bu iyicene kafam karıştı, Ya da şeker yüklemelerinde bütün diyet listeleri bu şekilde mi her hastane öncesinde bunu mu yaptırıyor ve şeker yüklemeleri her hastanede aynı mı?