Feyzaclk yani o haftalarda tekmeyi hissetmek mümkün mü bilmiyorum ben geç hissetmiştim kaçıncı hafta hatırlamıyorum ama tekmesini 20.haftayı felan geçmişti hissetmem. İlk hareketini 17.haftamda hissettim böyle karnımın altında pıt pıt pıt 3 kere orası titriyor yada kalp atıyor gibi oluyordu, hepde aynı yerde hissediyordum :) hareketleri 27.haftada hem düzenli oldu hemde kuvvetli 🤍 gazla hareketi ayırt edebiliyorsunuz aslında benim pek gazım olmadı ama gaz olsa sanki vücutta gezer sürekli aynı yerde olmaz