08HB-16 Kızlarrrr boğazımdaki aşırı balgam var atamıyorum yine geceleri mi zehir ediyor sizde durumlar nasıl varsa nasıl geçiyor bıktım 8 aydır 😔😔😔
Slmnbr 08HB-16 benimde öyle özellikle sabahları boğazım dolu uyanıyorum. Gebelikte en çok salgı bezlerim etkilendi . Sinuzit vardir. Ama çözüm yok yani .
Feyza03 08HB-16 bi süre süt ve sütlü gıdalar tüketiyorsanız bir süre tüketmeyip bi bakın azalma oluyor mu diye, süt artırıyor çünkü.
08HB-16 Slmnbr En ufak bir şeyde bende öyle dolu uyanıyorum gece tikaniyorim doktora demiştim normal dedi gecistirdi
Slmnbr 08HB-16 evet evet saglik bi açıklama yok beni kbb ye yonlendirdi sinuzit e agiz da açık uyuyorum . Oda yapar herkes hamile olunca normal diyo herseye gebeliğin 3. Ayından beri yasiyorum