Ftsyldrm Kızlar kasıklarım ağrıyor normal mi batma var yanma hissi gibi çok tuhaf bir şey var şuan bu arada 4 haftalık hamileyim ?
Patito__ Ftsyldrm hamilelikten rahim genisliyor cnm yerlesiyor kese bebek filan derken bir sure boke calismalar olcak :)
Babykuzucuk Ftsyldrm 5 haftanın içimdeyim bende de kasık ağrıları var ara ara gecen ara ara batan ağrı şeklinde . Kasıklarım ağrıdıgındada korkuyorum. Ağrı kesilincede neden şimdi kesildi bişeymi oldu diye korkuyorum. Hayırlısıyla kalp atısını duymayı nasip etsin 🤲🏻
Pamuk Ftsyldrm 😄😄😄bende bebekken isteyenler yazısında kasık ağrısını görünce farklı sandimm😃😃tabiki hamilelikte çok normal kasık ağrısı sağlıkla kucağına al🤲🤲🤲
Dilaraaaaaa1 Aaaa sizin önceki postunuzu okumuştum hayırlı olsun bebişiniz sizleymiş çok mutlu oldum 🙏🏻 ilk zamanlarda oluyor bende de olmuştu 👼🏻🌸💐❤️
Patito__ Ftsyldrm yok cnm bu iyi birşey hatta hersyin devam ettiginin işareti ilk haftalar olur bebek gorunce azalir bu calismalar
Patito__ Ftsyldrm sizde iyiki varsiniz bebisiinizde umarim guzel bir hamilelik gecirirsiniz saglikla kucaginiza alirsiniz 🙏
Stardust Bende de aynı belirtiler var. 5+6 gözüküyor uygulamada. Doktora sordum bu zamanlarda normal ama yine de dış gebelik riskini de unutmamak gerekir yazmış. Çok korkuyorum bende bugün kese görmeye gidicez. İnşallah vardır ve sağlıklıdır
Ftsyldrm Stardust RABBİM bilir onu inşAllah Güzelce görürsünüz bebeğinizi annesi inşAllah bende görürüm güzelce 🥰
Ftsyldrm Babykuzucuk aynı durumdayım şuan seninle emin ol sağlıcakla görmeyi nasip etsin Allahım bize
Betul124 Ftsyldrm şuan sizin adınıza o kadar çok sevindim ki hamile olmanıza dün başka bir postunuzu okumuştum rahim filmi olanı demekki çatlatma iğnesi vesile olmuş her şerde bir hayır varmış ☺️🌸🌸 Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Ftsyldrm Betul124 yaaaaa çokkkkk teşekkür ederim ne kadar güzel yüreklisiniz Allah razı RABBİM isteyen herkese nasip etin 🌺🥰🤲😍