Bu zamanlarda dogum yapanlar bebeklerinizi kuveze aldilar mi ciger gelistirici igne yaptilar mi??? 34+6 yim benimde acilmam var nst de sancim baya cikiyo iki tane ciger gelistirici igne yaptilar 3 gun hastanede kadin dogumun yogun bakim unitesinde yattim cikisimi bugun aldim evimdeyim insallah biraz daha beklerde benimde icim rahat eder kucuk dogmasini istemiyorum…🥺🥺 Acilmami normal kontrole gittigimde ogrendim 34+3te…