3 Martta sezaryen olacaklar diye post açılmıştı keşke bende o zaman doğursam demiştim ve
kontrole diye gidip doğurdum 🥹😂 normalle başladı sezaryen ile sonuçlandı olsun sağlıkla dünyaya geldi önemli olan o 🙏🏻 03.03.2023 ~ 15:50 de 3.350 kg 50 cm doğdu oğlum 🧿 ben daha yeni yeni toparlanıyorum en kısa zamanda doğum hikayemi yazmak istiyorum, darısı bekleyen tüm annelerimize 🤲🏻