39+1 haftalığım. Ne nişanım geldi ne de suyum anlatılan gibi. Açıkçası yalancı sancı bile bir kez falan çektim sanırım. Ama bir süredir vajinam dahil tüm kalça kemiğim arıyordu.
Son birkaç gündür ağrı olmadan bebek toparlanıyordu. Kalan zamanlarında da aşırı hareketliydi.
Şimdi ise hem belime hem de kasıklarıma giren bir ağrı oluyor, uzun sürüyor. Sonra birazcık geçiyor rahatlıyorum. Sonra yine ağrı başlıyor. Fakat dayanılmayacak ya da süre tutulacak netlikte değil. Sanki böyle regl olacakmışım gibi ağrı ama 5 dakikada 1 girip 15-20 dakika sürüyor sanki.
Yarın öğlen doktor kontrolüm var. Bu arada açılmam yoktu geçen hafta rahim yumuşamıştı 1 parmak sadece. Acile gitmeme gerek var mı?