bhmndls Merhaba kizlar ,ben de aranıza yeni katildim.Karnimda ve kasigimda ara ara batmalar oluyor,sizde de oluyor mu ?
Krbyr91 Bende de oluyor korkuyrm bazen kesem biraz bozuk düşük riskim var tedirgin ediypr o yüzden ama çok şükür ki şiddetli değil arada oluyr 5 sn spnra felan eçiyr
Minikkuzum Bende 6 haftalik hamileyim sag kasigim 10 gundur agri giriyo cikiyo cok siskinligim var ☹☹
bhmndls Minikkuzum Ben de yaşıyorum mide bulantisindan da öte istahsizligim var,yedigim yiyecekleri sindiremiyorum 🙁
Mrvcldr Bende 6 +1 im kızlar cok sükür ağrım yok ama kişiden kişiye değişiyormus zaten tahlillerinizi yaptırdınız mı ?
bhmndls Mrvcldr Evet yaptirdim hepsi iyi rubella ve toxoplazmanin sonucunu bekliyorum..5 ocakda yaptirdim araya hafta sonu girdigi icin doktor henuz onaylamamis maleseff
NaimeYilmaz 14.haftamdaym henuz agrılar kesılmedı. bebek gelıstıkce ağrılarda devam edıcektır. Kanama olmadıgı surece ağrılar normal dıye hep uyarır doktorum
bhmndls NaimeYilmaz Çok sükür hic kanamam olmadi ilk zamanlar cok uykum oluyodu artik o da olmuyor sadece arada bi batmalar oluyo o kadar
Minikkuzum bhmndls benden istemedi daha doktor gecen hafta gittigimde bu hafta ister heralde bu testleri nerde yaptrdnz
bhmndls Minikkuzum Devlet Hastanesinden randevu aldm yaptirdim ama tamamen doktorun insiyatifine bagli normalde yapmak zorunda degillermis cunku ben disardan ozel hastaneye gidiyorum 5+4 de soyledi tahlilleri yaptirmami
bhmndls Minikkuzum Evet 182 yi arayip sikayet ettim fakat devlet hastanesi doktoru istemedikce yapmak zorunda degillermis 700 lira da testlere vericeksem sgk ya neden her ay para ödüyorum anlamis degilim
bhmndls NaimeYilmaz Bu sene universitemin son senesi mayista bitiyo okulum suan ara tatile gircek 19subatta basliycak 26 haftaya kadar okula gidio olucam malesef