Taş gibi yapması pozisyon değişikliğinden bende de çok oluyo gerişiyo galiba içerde hareket alanı daraldığı için idrar gelmesi de normal bende çok çıkıyorum tuvalete ama idrar varmış gibi gidip oturunca bir iki damla geliyorsa idrar yolu enfeksiyonu vardır