Pamuk Zeeynep1 körfez marmara ozlem hanıma gittim suandada körfez devlet hastanesi radia hanıma gidiyorum çok çok memnunum💕 @sburcu41 e önerdim o da bugün gitti memnun kalmış
Demedov Azra41 İsmaili asla tavsiye etmiyorum. ilgisiz yüzeysel hastayla iletişimi çok kötü. Kensisinden ziyade asistanıyla muhatap oluyorsunuz. Çocuk istesiğimiz ilk zamanlar girmiştim bir kaç muayenesen sonra bıraktım.
Zeeynep1 Pamuk teşekkür ederim bende körfez devlete gitmek istedim ama genelde ilgisiz oluyorlar dedikleri için bir kararsız kaldım. Randevu f gözükmüyor hiç randevusuz kabul ediyor mu acaba bilginiz var mı
Azra41 Demedov Garip. Çoğu tanıdığım ona gidiyor. Ve çok memnun kaldılar 2. Bebişim olurda İstanbul’a gidemezsem net ona giderim valla.
Demedov Azra41 Doktor olayı biraz da kişisel bir şey herkesin kimyası tutmayabilir. Ama bir arkadaşım daha ona gidiyordu düşük yaptı vr kürtajla alındı bebeği. İçinde parça kalmış kontrole gitmesine rağmen ölüyordum dedi. O olaydan sonra doktor değiştirdi.