@Yaren53
Bende psikolojik olabileceğini düşündüm, buraya yazmadan önce doktoruma sormuştum şimdi geri dönüş yaptı, bebeğim zaten her ultrasona girdiğimde çok hareketliydi bu gelişimi önden gittiği için kelebek çırpıntısı gibi hareketler hissetmem normalmiş 20. Haftaya kadar artık tamamen tekmeleyip yumruklar dedi :) Teşekkür ederim ❤️❤️