Ebrulianne06 ben 25+2 de gittim daha erken gidecektim malesef deprem bölgesindeyim randevuyu iptal ettim anca bu haftaya gidebildim her detayı anlatıyor zaten sürekli soracağınız bir şey var mı diyor verdiği fotoğraflar çok güzel 6 tane fotograf verdi video kaydını henüz izlemedim normal doktora kontrole gittiğimde sonucu da götürdüm doktorumda çok beğendi nerede ne kadara yaptırdığımı falan sordu 1000 TL diyince çok uygun ve güzel olmuş dedi