Kızlar Öncelikle 2. Hamileliğim ve arada bir anda kendi kendime ağlama geliyor kendimş yetersiz hissetme ilk çocuğuma karşı da öyle hissediyorum evi temizlyiorum ama beğenmiyorum herşeyden tiksinti bir anda ağlama isteiği sizde de oluyor mu böyle şeyler