Kesinlikle öyle demeyin bebeğim dün aniden doğmamış olsaydı bizde bugün 36+3 olacaktık. Bu haftalarda sırf ağırlaştım diye doğum istemek cok yanlış. Kuvezde bırakıp geldim onu ciğerlerinde enfeksiyon cıktıgı için. Vücudum ayrı ağrıyor içim ayrı acıyor