fatoskaplann Kızlar 35+1 haftalık olduk doktor bugün bebeğimin 2700 kg ve boyunun 49 cm olduğunu söyledi sizler ne durumdasınız normal mi sizce kilo ve boyu🥲
Bizantion Benim 36+3 2680 kilosu şu an ama önemli olan sağlıklı olması kilolu bebek saglıklı demek değildir 2 kilonun altında olması anormal diyorlar korkmayın yani
fatoskaplann @Bizantion maşaallah:) orası öyle tabi ben de kilosunun fazla artması taraftarı değilim normal doğum istiyorum çünkü önemli olan sağlıklı olması ben merakımdan sormak istedim 😊
Bizantion fatoskaplann ay ben de normal istiyorum ya ama benim kız bir kere bile dönmedi hep ters hrp ters dün gecede nişanım geldi yani beterin beteri var korkmayın 😀
fatoskaplann @Bizantion sen de bebek de sağlıklı olun da canım normal sezaryen farketmez zamanında gelsin aceleci miniğiniz de 😍
Sun10 Aylinko öyle bir şey demedi de iyi bakmışsın dedi 😅 10 gün önce diğer doktorum 1800 demişti birden aldı heralde