efeege_04_eda_ himm sizinde oğlunuz var heralde maşallah 🧿
benimde 2 yaşında bı oğlum var.
Şimdi 2 ciye hamileyim…
13 haftalıkken kıza benziyor dediler , 15 +6 da net kız dediler özelde sonra devlette 17+5 te erkeğe benziyor dedi sonra ben dün yani 20 haftalıkken yine özele gittim %99 kız dedi , ben alışverişlere başladım ,, eşim yanılma payı filan olurmu sanmiyorum dedi bakanda baya tecrubeliydi inşallah doğumda bı şokla karşılaşmayiz ama pipisi olsaydı net görünürdü heralde ya …
hikayemi biraz sizinkine benzettim de…
Esmeralla bana erkek demişti 😂