Nesinn Gebelikte akıntılarınız ne durumda kızlar ?ben 35 hafta olcam gunluk akintilarim oluyo normal kokusuz falan yani. acaba her kesde mi boyle cati muayinesi ya da acilma kontrollari falan esnasinda da geliyor mu acaba. insan duşunuyo ister istemez🙄
tecrubesizanneadayi12 Nesinn 38+6 yız hala devam ediyor bir kere çatı muayenesi bir kerede açılma muayenesi oldum ama üstümü çıkarırken oradaki peçeteyle sildim öyle çıktım çatala mutlaka vardır hazırlandığın yerde ama eğer yoksa çantana koy hazırlanırken çaktırmadan siler öyle çıkarsın en kötü😄
elifcicek_07 Haldır şaldır sabah ilk yataktan kalktığımda hele su akar gibi geliyor ilk haftadan beri
Nesinn @elifcicek_07 off ya cok rahatsiz edici. en cokda doguma falan kontrole falan gidince doktor da gorcek falan diye utaniyorum. onlar alişkin sacma belki takintim ama taktim işte kafaya