Bende 2 gündür az da olsa kahverengi akıntı vardı 5+3 deyim. Doktorum risk olmaması adına acile git dedi acilde kan değerleri kontrol ettiler birde ulturasonla keseyi gördü görmedi oldu alttan muayene ile sorunun olmadığını anladık . Rabbim herkese sağlıkla kucağına almasını nasip etsin.