Dmrsld
Riskinizden dolayı normali denemiyorlar , sezeryan oldum .
Korkulacak birşey yok ama mutlaka doktorunuzla ilerleyin . Doğduğunda ne kadar risk varsa karnınızdaylen de bir o kadar var çnkü
Bebeğim solunum ve tansiyon olduğu İçin 9 gün küvezde yattı . Çok şükür şimdi iyi 3 aylık oldu
Belirtilerim doğum yaptıktan sonra hemen geçti kan değerlerim normal geldi