Cyd 2.5 ay önce orada doğum yaptım ve gayet memnun kaldım , personellerin hepsi güler yüzlüydüler , yalnız artık özel odaları sezeryan olanlara veriyorlar , normal doğum yapanlar 7-8 kişilik odalarda kalıyolar, ben sezeryan olduğum için özel oda da kalmıştım