Merhaba ben faktör 7 eksikliği olan biriyim 2 bebeğim var. Dün sürpriz bir şekilde 3’e hamile olduğumu öğrendim. @"Nanelimonn bana diğer hesabımdan yazmışsınız hatta özel tartışma açmışsın ama orası askıda yeni üyelik açtım. Dün hamile olduğumu görünce yükledim uygulamayı. Ben Hematoloji takibiyle devam ettim sürece. Belirli aralıklarla pıhtı seviyem kontrol edildi. Normal doğum yaptım ikisini de. Doğumun son haftalarına kadar bu değer sürekli ölçüldü. Sizlere tavsiyem Hematoloji ve kadın doğumun aynı hastane de olduğu bir hastane tercih etmeniz. Eskişehir’de maalesef bu imkan tıp fakültesinden başka bir hastane de en son yoktu. Ama ben tıpta doğum yapmadım. Oraya sadece Hematoloji muayenesi için gittim. Doğumumu özel de yapabildim her ikisinde de. Ama eğer sizlerin de böyle bir durumunuz varsa özeldeyim doktorunuz istediğiniz hastane de doğurabilirsin yazısı isteyecektir. Benim öyle oldu. Devlet hastanesi kabul etmedi. Hematoloji bölüm olarak olup doktoru olmadığı için. Bulunduğum şehir de bir tana araştırma hastanesi olduğu için randevu alma süreci biraz uzun sürdü ama şükürler olsun ikisinde de bir sorun teşkil etmeden doğumumu yaptım.