Mervvvever Kızlar hiç bir isim hoşuma gitmiyor süreyya yada buğlem ada düşünüyordum eşim beğenmedi birde belis var sizin önere bileceğiniz isimler var mı
2boysmoms Mervvvever eğer bir kızım olursa adını Zerya Zeynep koyacağım.. belki beğenirsiniz diye yazmak istedim zerya nında zeynebinde anlamları çok güzel bakabilirsiniz 🥰 sağlıkla gelsin
9ay10gun Doğuma bir bucuk ay kaldı isim bulamadık. Hiçbiri içimize sinmiyor burda bekleyimde belki güzel isim yazan olur Lina mina Asel bunlardan gına geldi bana
Ecemsuakpolat_ 9ay10gun kızımın adını asel koyduk daha doğrusu ben bir kaç isim beğendim eşim aseli seçti içlerinden ben de sonra pişman oldum ama eşim çok istedi öyle kaldı değiştirmedim herşeyi de asel olarak yapıldı 🤷♀️🙈
MrcnMlk Benim kızımın adını babasi koydu Ecrin olacak 🌸 Ama ben İclal, İnci ve Rahel isimlerini de cok begeniyorum 👼🏻
Mervvvever 2boysmoms zeynebi abim çok koymak istiyor çocukluğundan beri o yüzden koymak istemedim güzelmiş ismiyle yaşasın inşallah
2boysmoms Mervvvever onun aklından geçen ne eşinizin yani en güzeli kura çekmek 😂 yazın kura çekin inşallah Sağlıkla gelir adıyla büyür 🥰🤲🏻
Sena00 Mervvvever ya anlaşmamazlik olunca zor oluyor sorun bakalım sen ne istiyorsun diye ilk bebeğimin ismini ben koydum eşim sen koy dedi bu bebeğimide nehir olsun dedi erkek olursa o koyacakti birde bende nehir ismini beğenmedim pek ortak kararla menesa ya karar verdik
Mervvvever 2boysmoms onun aklında bişey yok aslında yağmur istiyordu baştan o daha vakit var bulur diyo ben biraz aceleciyim galiba😅
2boysmoms Mervvvever bende aceleciyim oğlumda ismi hazırdı şükür Ali emir koydum Ali hazırdı emiri sonradan ekledik ben de adıyla seslenilmesi taraftarıyım ne bileyim böyle karnımızı sevip adını söylemek daha güzel degil mi erkekler biraz ruhsuz bu konuda biz anneler givi degil 😂
Mervvvever Sena00 bizde öyle anlaşmıştık erkek olursa o koyucakdi kız olursa ben tek başıma karar vermek istemedim buğlem adayı beğenmişti en son onu da çevre beğenmedi kimi buglama gibi falan dedi