Anne53 bunu bilemeyiz hiç bi krem garanti değil bence. Bende bebe yağı ve kantaron yağı kullandım 34.hafta aniden çatladı karnım, ha öyle fazla bi çatlamadı şimdilik tek tük ama zamanla komple karnım çatlarsa yine bilmem :) genetikse zaten en kaliteli krem kullansakda yine çatlıycaz benimki genetik sanırım, annemin çatlağı vardı sanırım anneanneminde varmış bendede oldu ama inşallah komple çatlamaz :)