Ebruylmz Kızlar nişan gelmeden de doğum oluyor mu 37 haftalık olduk bizde ama ara ara sancılar giriyor gün geçtikçe sıklaşıyor ama nişan gelmedi doğum belirtisi olabilir mi acaba ?
YsmnNuh Ebruylmz ben önceki iki bebegimi de nişan su gelmeden doğurdum. Rabbim kolay geçitten geçirsin hepimizi inşallah
Zeynozeyyo Ebruylmz bnde 37+6 oldum🙏 Önceden ç hafifte olsa agrı gelirdi simdi tık yok Zaman geldikce hepsi gitti
Gmzeserm Ebruylmz benim de az önce afedersiniz ama peçeteye akıntı ile birlikte leke geldi. Nişan dedikleri böyle bir şey mi olsa gerek. 38. Haftama yeni girdim. Uyuyamadım da üstelik muallâktayım 🙈
Ebruylmz Gmzeserm canım kanla karışık yapışkan birşeymiş galiba allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin 😊
Gmzeserm Ebruylmz Canım bugün sabah da suyum geldi öğlen iki buçukta minik prensesimi kucağıma aldım çok şükür 😍