Fatmacar-123 Arkadaşlar 7 haftalık hamiyeyim 2 gündür yemek yerken midemde tıkanmıştık hissi oluyor miğdeme hemen yemek gitmiyor sizlerdede öyle oldu mu ?
umycnr94 Fatmacar-123 canim bende öyleyim ya 8 hfta 2 gunluguz karnım sis nidem sanki ağzımda hissi var ve kendimi.sis hissediyorum
Chokemels Fatmacar-123 bende 7. Haftamdayim ama karnim 5 aylik gibi gazdan patlamam insallah. Bulantim falan hicbi sıkıntım yok sukur ama bu siskinlik 🤢