Kızlar Acılma Olması İçin Napabilirim Günüm Geçti Rahimde Yumuşama Var Bebek Olması Gerekti Şekilde Fakat Benim Oglan Nazlı Çıktı Sancılarım Var Hergün Catı Muanesi Oluyorum. 2 Gün Çati Muanesinde Kanamam Oldu Normal dediler Ama Sonradan Kesilmeside Gerekmiyormu ? hala Akıntı İle Lekeli Lekeli Geliyo Kasılmada Hissediyorum Acaba Nişanmıydı O Bilinci Annelerin Bilgisine İhtiyacm Var İlk Gebeligim 😌🙏