BirCihaN 25+6 gunluk gebeyim bebegimin hareketlerini kasiklarimda ve cok ozurdileyerek soyluyorum asaga bolgemde hissediyorum nadiren yukarilarda oluyor normal mi sizce ?
AygyulSina BirCihaN normal bir kac haftan daha var yukarida hisetmene 30 haftaligim daha yeni gobek cevremde tekme atiyor
BirCihaN AygyulSina Arada hissediyorum gobek cevremde canm ama genelde asagida beni korkutan asagada olursa erken dogum belirtisi vs diye bi yazi okumustum o takildi kafama acikcasi sizlere danismak istedim 😏😕
AygyulSina BirCihaN korkma hic bisey olmaz allahin izniyle icine sinmezse doktora gidincede sorarsin icin iyice rahatlar. Bebegin henuz donmemistir bu yuzden asagada daha cok hisetmen
Hafizeipek BirCihaN ben de senin gibi burada okuyup korktum üstüne bir de Babanem emekli ebe hemşire o kalktı dedi senin karnın çok aşağıda. Dün gittim doktora normal dedi 28 haftalik şuan nerden tekme atacağı belli olmuyor