Doktorlarından herkes memnun ama hastane için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Arkadaşım doğum yaptı bebeği ameliyathaneden çıkarıp aileye tek bilgi vermeden yoğun bakıma götürdüler anne 45 dk sonra çıktı. Odaya geldiğinde sedyeden yatağa koyacak görevli bile yoktu bir tane görevli kadın arkadaşımın baba ve erkek kardeşinden yardım isteyerek yatağa yatırdı. Kanı temizlemek için bizden ıslak mendil isyedi. Oda temiz değildi. Bebekle ilgili 3 saat bilgi vermediler arkadaşımın sütü olduğu halde sağ veya emzir diye tek bi kişi gelmedi yanımıza. Berbat bir hastane