Suleglpk_22
Benimde ilk haftalarımds kabızlığım vardı, doktoruma sorduğumda;
Kefir
Yoğurt
Proyotik yoğurt
Bol su
Zeytinyağlı yemekler demişti.
Çok sebzeci değilim. Ama kahvaltımda domates salatalık çok severim, kaseye domates+salatalık+ boool zeytinyağ + nar ekşisi(yağın tadını bastırsın diye) + biraz limon+ sumak salatası yaptım kaşıkla yedim. Faydasını gördüm. Kaşıkla yağ içebilirseniz onunda faydası olur, benim midem almadı.
Kefir de çok içtim ayran niyetine yemeklerin yanında. Sonrada düzene girdi