Zeynoveannesi Arkadaşlar kimyasal gebelik olduğunuzu öğrendikten ne kadr sonra kanamanız başladı adetiniz kac gün geçmişti.benim 4 gün gecikmeli var beta yukselmiyor ama kanamam henüz başlamadı.biraz stres yapıyorum da bilgisi olan yazabilir mi
Nalinbalcin Zeynoveannesi ilk kimyasal gebeliğimde 18 gün gecikmem olmuştu ikincisinide 11 gün muhtemelen sizin de bi kaç gün içinde kanama başlar
Zeynoveannesi Gumus25 14 gün gecikmeden sonra mi başladı sizin.oyy benim de öyle olursa nasıl beklicem bu stresle.peki betan kac çıkmıştı
Gumus25 Zeynoveannesi 400 lerdeydi dusmeye basladi galiba 3 yıl önceydi tam hatırlayamadım o yüzden ama stres yapmayın kimyasal gebelikte kendi kendine atıyor vücut
Zeynoveannesi Gumus25 Hee benim dün 63 bugün 64 çıktı.umarim en kısa zamanda olur da biter ya tesekkur ederim 🩷
Zeynoveannesi Sabina13 Nalinbalcin Thebest_01 Arkadaşlar yardimci oldugunuz icin teşekkür ederim 6.gunde başladı kanamam sagolun 🩷
Thebest_01 Ben de yeni geçirdim 700 e kadar çıktığını gördüm betanın 400 e düştüğünde kanamam başladı gebelik 5+4 tü.